Kładka została wybudowana w ramach programu odbudowy po zniszczeniach wywołanych przez powódź z 2005 roku.
Konstrukcję nośną kładki tworzą dwa dźwigary łukowe z rur stalowych ø 273/12 wypełnionych betonami B50. Do dźwigarów łukowych podwieszony jest pomost żelbetowy, który składa się z płyty pomostowej oraz dwóch belek krawędziowych. Pomost podwieszony jest przy pomocy 4 wieszaków sztywnych w płaszczyźnie prostopadłej do płaszczyzny łuków.
Informacje podstawowe:
Rok budowy: | 2006 |
Lokalizacja: | Targanice, gm. Andrychów |
Inwestor: | Gmina Andrychów |
Wykonawca: | ZRM "Mostmar" z Zarzecza |
Projektant: | Pracownia Inżynierska PROJEKT s.c. Kręzel Marian |
Parametry techniczne :
Typ konstrukcji: | dźwigary łukowe Langera wolnopodparte ze sprężeniem w pomoście |
Materiał konstrukcji: | pomost żelbetowy, łuki stalowe wypełnione betonem |
Rozpiętość teoretyczna: | 21,5 m |
Długość całkowita: | 23,3 m |
Szerokość całkowita: | 4,7 m |
Szerokość użytkowa: | 3,5 m |
Nośność: | samochód 30 ton lub tłum 4kN/m2 |
Zdjęcia obiektu: |
Lokalizacja obiektu na mapie: