Mosty i wiadukty

Mosty i wiadukty drogowe, kładki pieszo-jezdne

Wzmocnienie tymczasowe mostu stalowymi łukami rozpartymi o przyczółki istniejące. 

Konstrukcję nośną mostu stanowią dwa dźwigary łukowe typu Langera zaprojektowane jako stalowo-betonowe.

Wzmocnienie tymczasowe mostu rurowymi łukami rozpartymi o filary istniejące. 

Most łukowy o rozpiętości 109,4m z siatkowym układem wieszaków i pomostem żelbetowym ze sprężeniem podłużnym.

Most betonowy sprężony w ciągu ul. Wita w Bieruniu.

Most żelbetowy łukowy typu Langera z jazdą dołem. 

Most żelbetowy łukowy typu Langera z jazdą dołem. 

Most żelbetowy łukowy typu Langera z jazdą dołem. 

Wiadukt łukowy o rozpiętości 90m typu Langera z jazdą dołem, z łukami z rur stalowych wypełnionych betonem.

Wiadukt łukowy jednojezdniowy typu Langera z jazdą dołem, z łukami z rur stalowych wypełnionych betonem.

Kładka pieszo-jezdna z niskimi łukami stalowymi od góry.

Kładka pieszo-jezdna żelbetowa o konstrukcji łukowej ze ściągiem, jazda dołem.

Zmień kategorię

Mosty i wiadukty drogowe, kładki pieszo-jezdne, konstrukcje żelbetowe, stalowe i sprężone

Mosty i wiadukty

Budynki mieszkalne, użyteczności publicznej, obiekty sakralne

Budynki i budowle

Lekkie i smukłe kładki dla pieszych, kładki pieszo-rowerowe, rozwiązania prefabrykowane

Kładki dla pieszych

Zadaszenia obiektów, lekkie przekrycia membranowe, przekrycia szklane, hale

Hale i zadaszenia